close

에릭남 (Eric Nam) - Sink or Swim 中英歌詞

 

We were ships in the night
我們是夜幕中的船隻
Looking for a glimpse of light
尋找著一絲燈火
Lonely hearts, counting stars
孤寂的心 細數著星辰
Scared of going under
畏懼繼續向下
'Til we found each other
直至我們找到彼此


Oh, touch the moon
噢 觸摸那月球
Take you to a higher place
帶你前往更高處
Push and pull
推和拉
Dancing like the ocean sways
如同那海洋搖曳般起舞
Deja vu
這似曾相識
I can do this every day
我可以一整天都耗在這
I'm all in for ya'
竭盡全力支持你


And I'm at a loss for words
我啞口無言
So I'm diving in head first
所以先行潛入水
To sink or to swim with you
和你一起沉淪或悠游
Blue skies or tidal waves
湛藍的天空或浪潮
I'm with you either way
無論如何我都和你在一起
To sink or to swim with you
和你一起沉淪或悠游
To sink or to swim with you
和你一起沉淪或悠游


Let our hearts eclipse
讓我們的心黯然失色
Feel it every time we kiss
每次親吻都會感受到
When you're here in my arms
當你在我懷抱中
Baby pain or pleasure
寶貝你是痛苦還是愉快的
Lеt's stay here forevеr, oh
讓我們永遠留守在這


Touch the moon
觸摸那月球
Take you to a higher place
帶你前往更高處
Push and pull
推和拉
Dancing like the ocean sways
如同那海洋搖曳般起舞
Deja vu
這樣的即視感
I can do this every day
我可以一整天都耗在這
I'm all in for ya'
竭盡全力支持你


And I'm at a loss for words
我啞口無言
So I'm diving in head first
所以先行潛入水
To sink or to swim with you
和你一起沉淪或悠游
Blue skies or tidal waves
湛藍的天空或浪潮
I'm with you either way
無論如何我都和你在一起
To sink or to swim with you
和你一起沉淪或悠游
To sink or to swim with you
和你一起沉淪或悠游


Blue skies or tidal waves
湛藍的天空或浪潮
I'm with you either way
無論如何我都和你在一起
To sink or to swim with you
和你一起沉淪或悠游

 

 

相關歌詞連結

에릭남 (Eric Nam) - Don't Leave Yet 中英歌詞

에릭남 (Eric Nam) - Only for a moment 中英歌詞

에릭남 (Eric Nam) - undefined 中英歌詞

 

若翻譯有錯誤歡迎留言告訴我^^

可轉載但請務必註明出處^^

arrow
arrow

    Rae Ann 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()