close

Yerin Baek 白藝潾 - Our love is great 中英歌詞

 

I wasn't welcomed there
那個地方的人們並不歡迎我
They all want me out
大家都希望我離開
Do I really have the reason or
但我有可以離開的藉口嗎
Should I just leave?
還是我應該就那樣離去
I said, "I won't come around here no more"
我說 我不會再靠近這附近半步
But, take a bit easy on me
但是對我的態度輕鬆點
'Cause my friends are weirder than me
因為我的朋友比我更怪異
You know how we are
你知道我們是怎樣的

 

We only
我們只是
Want a little sympathy and hopes
想要些許的感同身受和希望
Know how to be loved
想要知道如何被愛
We were only
我們就只是
Small amount of poison, but not in your blood
些許的毒藥 但不流淌在你的血液裡
Taught by great, great love
被美好的教導 美好的愛情

 

We weren't welcomed there
那個地方的人們並不歡迎我們
They all want us out
大家都希望我們離開
Do we really have the reason or
但我們有可以離開的藉口嗎
Should we just go?
還是我們應該就那樣離去
We won't stay around here no more
我們不會再靠近這附近半步
But, if you would need us to help you with our love
如果你需要我們幫助你的愛情
We are glad to be with you
我們會很樂意的陪在你身邊

 

We only
我們只是
Want a little sympathy and hopes
想要些許的感同身受和希望
Know how to be loved
想要知道如何被愛
We were only
我們就只是
Small amount of poison, but not in your blood
些許的毒藥 但不流淌在你的血液裡
Taught by great, great love
被美好的教導 美好的愛情
Yes, we are
對的我們就是

 

Sing along with me
和我一起高聲歌唱吧

 

 

若翻譯有錯誤歡迎留言告訴我^^

可轉載但請務必註明出處^^

arrow
arrow

    Rae Ann 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()