close

Yerin Baek 白藝潾 - Dear my blue 中英歌詞

 

You know what I see?
你知道我看見什麼嗎
I see everyday
我每天都看見
The face I love so much
那個我深愛的臉龐
With smiles and a laugh
帶著微微笑意莞爾一笑

 

Sometimes you seem so sad, darling
偶爾你看似有點悲傷 親愛的
But, I see you're dreaming of something
但我望見你似乎在嚮往著什麼
And I dreamed of you
而我盼望著你
We needed each other more than a sleep or eat
比起睡眠與美食我們更需要的是彼此
We think about the same thing all day
我們總是日以繼夜的有著同樣思想
That's what we call love
那就是我們所說的愛情

 

You know what I see?
你知看我望見什麼嗎
I see everyday
我每天都凝視著
Your eyes I love so much
那我深愛的你的眼眸裡
Filled with hopes and me
總蘊含著希望和我的倒影

 

Sometimes you seem so happy
偶爾你看起來是如此的快樂
That's because of me
那是因為我的存在
Please, say so, that you dreamed of me
所以請說 你嚮往著我
We needed each other more than a sleep or eat
比起睡眠與美食我們更需要的是彼此
We think about the same thing all day
我們總是日以繼夜的有著同樣思想
That's what we call love
那就是我們所說的愛情

 

You know what I see?
你知道我看見了什麼嗎
I see everyday
我每天都望著的

 

若翻譯有錯誤歡迎留言告訴我^^

可轉載但請務必註明出處^^

arrow
arrow

    Rae Ann 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()