ROSÉ - On The Ground 中英歌詞

 

My life's been magic seems fantastic 
我的生活像魔法般這似乎棒極了
I used to have a hole 
我曾有過一個在牆上
in the wall with a mattress 
且帶著床墊的洞
It’s funny when you want it 
當你想要時這很有趣
Suddenly you have it 
而你也忽然間擁有了
You find out that your gold’s just plastic 
然而你發現你的黃金只是個塑膠


Every day every night 
每天每夜
I’ve been thinking back on you and I 
我不斷回憶著你和我
Every day every night 
每天每夜


I worked my whole life 
我付出我所有的人生在工作
Just to get right just to be like 
只為了得到正確的 只為了變得像
Look at me I’m never coming down 
看看我絕不會向下沉淪的


I worked my whole life 
我付出我所有的人生在工作
Just to get high just to realize 
只為了通往高處 只為了明白
Everything I need is on the 
我需要的一切其實都在
Everything I need is on the ground 
我需要的一切其實都在地面上
On the ground 
在地面上
Everything I need is on the ground 
我需要的一切其實都在地面上


Nah but they don’t hear me though 
但他們沒有聽見我
(Yeah what goes up it must come down) 
扶搖直上的東西總有天會降落
Nah but they don’t hear me though 
但他們沒有聽見我
(You’re running out of time) 
你沒時間了


My world’s been hectic seems electric 
我的世界被繁忙的步調填滿這似乎很刺激
But I’ve been waking up 
但我時不時被吵醒
with your voice in my head
被你在我腦海裡的聲音 
And I’m trying to send a message 
然而我試著傳封訊息
And let you know that every single 
試著讓你知道沒你的每分鐘
minute I’m without you I regret it 
我都很懊悔


Every day every night 
每天每夜
I’ve been thinking back on you and I 
我不斷回憶著你和我
Every day every night 
每天每夜


I worked my whole life 
我付出我所有的人生在工作
Just to get right just to be like 
只為了得到正確的 只為了變得像
Look at me I’m never coming down 
看看我絕不會向下沉淪的


I worked my whole life 
我付出我所有的人生在工作
Just to get high just to realize 
只為了通往高處 只為了明白
Everything I need is on the 
我需要的一切其實都在
Everything I need is on the ground 
我需要的一切其實都在地面上
On the ground 
在地面上
Everything I need is on the ground 
我需要的一切其實都在地面上


I’m way up in the clouds 
我衝上雲霄
And they say I’ve made it now 
他們說我做到了
But I figured it out 
但我也明白了
Everything I need is on the ground 
我需要的一切其實都在地面上


Just drove by your house 
剛剛開車經過了你家
So far from you now 
然而現在已經離得很遠
But I figured it out 
但我也明白了
Everything I need is on the 
我需要的一切其實都在
Everything I need is on the ground 
我需要的一切其實都在地面上


On the ground 
在地面上
Everything I need is on the ground 
我需要的一切其實都在地面上
Nah but they don’t hear me though
但他們並沒有聽見我 
On the ground 
在地面上
Nah but they don’t hear me though 
但他們並沒有聽見我
Everything I need is on the ground
我需要的一切其實都在地面上

 

相關歌詞連結
ROSÉ - Gone 中英歌詞

若翻譯有錯誤歡迎留言告訴我^^
可轉載但請務必註明出處^^

 

arrow
arrow

    veuxvoler 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()