close

Yerin Baek 白藝潾 - Bubbles&Mushrooms 中英歌詞

 

사랑은 거품 
愛情是泡沫
사랑은 거품 
愛情是泡沫
거품의 모양 
泡沫的模樣
모양의 거품 
是泡沫的形狀


bubbles and mushrooms 
泡沫和蘑菇
I'm not sipping them two 
both at the same time 
我不會同時啜飲著他們
just thinking of you 
and last week with you 
就像想到你和上周與你在一起
how our lives are so crazy, got crazier 
我們的生活有多麼的瘋狂


you gave a shit
你說你也關心著
I gave my heart 
而我則是給予了我的心
it's the only difference between us 
這是我們兩個唯一的差異
love gave me heaven 
愛情賜予我天堂
you give me hell 
而你讓我陷入地獄
love has been disappeared in your heart
你心裡的愛情早已消失了


love is all bubbles
愛情不過是泡沫
bubbles are made of
泡沫則是愛情堆砌而成
dreams are all bubbles
夢想不過是泡沫
bubbles are made of
泡沫則是製造出來的


love is all bubbles
愛情全是泡沫
I made them with you 
我和你堆疊出的
love is all bubbles 
愛情全是泡沫
bubbles are made of 
泡沫則是愛情堆砌而成
love is all bubbles 
愛情全是泡沫
you made them with her 
你和她一起製作的
love is all bubbles 
愛情全是泡沫
bubbles are made of 
泡沫則是製造出來的


bubbles and mushrooms 
泡沫和蘑菇
I'm not sipping them two 
both at the same time 
我不會同時啜飲著他們
just thinking ‘bout my life 
只是想到我的人生
and this is my last song 
而這是我的最後一首歌
I'm quite sure my mushrooms ran out 
我非常確定我的蘑菇都用完了


and I just blinked 
我眨了眨眼
and I'm slipped away 
然後我溜走了
by your meaningless words again 
再次因為你毫無意義的字詞 
god taught me heaven 
上帝賜給我天堂 
I'll give you hell 
我將會讓你深陷地獄
love has been disappeared from my heart 
愛情早已在我心中消失了


love is all bubbles 
愛情全是泡沫
bubbles are made of 
泡沫則是製造出來的
love is all bubbles 
愛情全是泡沫
bubbles are made of 
泡沫則是製造出來的


love is all bubbles
愛情全是泡沫
I made them with you 
我和你堆疊出的
love is all bubbles 
愛情全是泡沫
bubbles are made of 
泡沫則是愛情堆砌而成
love is all bubbles 
愛情全是泡沫
you made them with her 
你和她一起製作的
love is all bubbles 
愛情全是泡沫


사랑은 거품 
愛情是泡沫
사랑은 거품 
愛情是泡沫
거품의 모양 
泡沫的模樣
모양의 거품 
是泡沫的形狀


사랑은 거품 
愛情是泡沫
사랑은 거품 
愛情是泡沫
거품의 모양 
泡沫的模樣
모양의 거품 
是泡沫的形狀

 

相關連結

白藝潾—喜愛“節奏藍調”就絕對不能錯過的創作歌手!
 

Yerin Baek 白藝潾 - Lovegame 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - You're so lonely now, so you need me back by your side again 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - I am not your ocean anymore 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Hall&Oates 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Ms. Delicate 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Interlude 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Loner 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - "HOMESWEETHOME" 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Loveless 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Hate you 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - 0415 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - I'll be your family! 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - I'm in love 中英歌詞

 

若翻譯有錯誤歡迎留言告訴我^^

可轉載但請務必註明出處^^

arrow
arrow

    Rae Ann 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()