Yerin Baek 白藝潾 - I'm in love 中英歌詞

 

sometimes I want to give up myself 
有時我會想放棄自己
just to be with you
只為了能和你在一起
to be perfectly me, myself
為了成為完美的自己
to be clear that I could breathe alone
為了確認就算沒有你我還是能繼續呼吸
want to be with you
我想和你在一起


I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情
I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情


sometimes I want to give up myself 
有時我會想放棄自己
just to be with you
只為了能和你在一起
to be perfectly me, myself
為了成為完美的自己
to be clear that I could breathe alone
為了確認就算沒有你我還是能繼續呼吸
want to be with you
我想和你在一起

I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情
I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情


I promise you
我保證
this kind of love has 
never happened before
像這樣的愛情從來都沒出現過
I am so in love with you
我是如此的與你相愛


want to be with you
我想和你在一起


sometimes I want to give up myself 
有時我會想放棄自己
just to be with you
只為了能和你在一起
to be perfectly me, myself
為了成為完美的自己
to be clear that I could breathe alone
為了確認就算沒有你我還是能繼續呼吸
want to be with you
我想和你在一起


I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情
I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情
I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情
I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情

 

相關連結

白藝潾—喜愛“節奏藍調”就絕對不能錯過的創作歌手!
Yerin Baek 白藝潾 - Lovegame 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - You're so lonely now, so you need me back by your side again 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - I am not your ocean anymore 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Hall&Oates 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Ms. Delicate 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Interlude 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Loner 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - "HOMESWEETHOME" 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Loveless 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Hate you 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - 0415 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - I'll be your family! 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Bubbles&Mushrooms 中英歌詞

 

若翻譯有錯誤歡迎留言告訴我^^

可轉載但請務必註明出處^^

arrow
arrow

    Rae Ann 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()