close

Yerin Baek 白藝潾 - I'll be your family! 中英歌詞

 

papa, when you feel so bad 
爸爸 當你感到難過
just turn around 
from the ages that passed away 
就回頭看看過去的那些歲月吧
mama's cookies are always on the table
媽媽烤的餅乾一直都在桌上
we'll feel much better, after just a bite 
咬下一口後 我們會更好的


I was always so alone and young 
我總是獨自一人也年輕著
now I am grown but the same, 
而我現在長大了
I've got no one  
但仍沒有任何人在我身旁
I could use my eyes to make some friends 
我可以用我的雙眼交到一些朋友
but I always wanted to 
come home to my family 
但我卻總想回到有家人在的地方


baby, my love, my butterflies
寶貝 我的愛 我的蝴蝶
remember I'll always be on your side and 
銘記我永遠會在你身旁
I'm your friend, 
我也是你的朋友
I'm your world's best hugger 
你可擁有世界上最溫暖的懷抱
remember I'll always say good night to you 
記得我會永遠跟你說聲晚安

 

you were always so alone in them 
你在他們之間總是獨自一人
now we are grown but the same, 
現在我們長大了
I still need you
但我仍需要你 
I could use my love to be your friend 
我可以用友愛和你當朋友
(it's awful!) but I'll be your family 
(太糟糕了) 我會當你的家人

 

baby, when you feel so sad 
寶貝 當你感到沮喪時
just reminisce 'bout how great 
our last summer was 
只要回憶我們去年夏天有多麼驚艷
know we went through a lot of things 
如今我們也經歷了許多事
but we could do better, better together 
但我們能做得更好 只要在一起

 

you were always so alone in them 
你在他們之間總是獨自一人
now we are grown but the same, 
現在我們長大了
I still need you
但我仍需要你 
I could use my love to be your friend 
我可以用友愛和你當朋友
(it's awful!) but I'll be your family 
(太糟糕了) 我會當你的家人

 

相關歌詞連結

白藝潾—喜愛“節奏藍調”就絕對不能錯過的創作歌手!
Yerin Baek 白藝潾 - Lovegame 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - You're so lonely now, so you need me back by your side again 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - I am not your ocean anymore 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Hall&Oates 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Ms. Delicate 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Interlude 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Loner 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - "HOMESWEETHOME" 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Loveless 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Hate you 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - 0415 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - I'm in love 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Bubbles&Mushrooms 中英歌詞

 

若翻譯有錯誤歡迎留言告訴我^^

可轉載但請務必註明出處^^

arrow
arrow

    Rae Ann 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()