close

Yerin Baek 白藝潾 - You're so lonely now, so you need me back by your side again 中英歌詞

 

wish I could stay awhile 
真希望我能留在這裡
I have all the old pictures of you
你的舊照片我還收藏著
I knew you would come around again
我知道你會再次回來的
you miss the young us
你想念年輕時的我們
like before, you're so naive
如同從前 你是這麼的純真


you never believed me and what I said
我從來都不相信我及任何我說的話
now you're saying I was so right then
然而現在你卻說那時的我是多麼的正確
you are so lonely now,
你現在是多麼的孤單
so you need me back by your side again 
所以你希望我能再次回到你身邊


you never had me when I was dying
當我即將離去時 我不會讓你待在我身旁
you had much fun and lied again 
你玩得很興奮也再次撒謊了
you're so lonely now, 
你現在是多麼的孤單
so you need me back with you 
所以你希望我能再次回到你身旁
baby
寶貝


wish I could stay awhile 
真希望我能留在這裡
I have all the old pictures of you
你的舊照片我還收藏著
I knew you would come around again
我知道你會再次回來的
I am so lonely now
我現在是多麼的孤單
but I can't go back by your side again
但我不能再次回到你身邊
baby
寶貝


wish I could stay awhile 
真希望我能留在這裡
I have all the old pictures of you
你的舊照片我還收藏著
I knew you would come around again
我知道你會再次回來的
you miss the young us
你想念年輕時的我們
like before, you're so naive
如同從前 你是這麼的純真


you never believed me and what I said
我從來都不相信我及任何我說的話
now you're saying I was so right then
然而現在你卻說那時的我是多麼的正確
you are so lonely now,
你現在是多麼的孤單
so you need me back by your side again 
所以你希望我能再次回到你身邊


you never had me when I was dying
當我即將離去時 我不會讓你待在我身旁
you had much fun and lied again 
你玩得很興奮也再次撒謊了
you're so lonely now, 
你現在是多麼的孤單
so you need me back with you 
所以你希望我能再次回到你身旁
baby
寶貝


wish I could stay awhile 
真希望我能留在這裡
I have all the old pictures of you
你的舊照片我還收藏著
I knew you would come around again
我知道你會再次回來的
I am so lonely now
我現在是多麼的孤單
but I can't go back by your side again
但我不能再次回到你身邊
baby
寶貝


wish I could stay awhile 
真希望我能留在這裡
I have all the old pictures of you
你的舊照片我還收藏著
I knew you would come around again
我知道你會再次回來的
I am so lonely now
我現在是多麼的孤單
but I can't go back by your side again
但我不能再次回到你身邊
baby
寶貝

 

相關歌詞連結

白藝潾—喜愛“節奏藍調”就絕對不能錯過的創作歌手!
 

Yerin Baek 白藝潾 - Lovegame 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - I am not your ocean anymore 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Hall&Oates 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Ms. Delicate 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Interlude 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Loner 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - "HOMESWEETHOME" 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Loveless 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Hate you 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - 0415 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - I'll be your family! 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - I'm in love 中英歌詞

Yerin Baek 白藝潾 - Bubbles&Mushrooms 中英歌詞

 

若翻譯有錯誤歡迎留言告訴我^^

可轉載但請務必註明出處^^

arrow
arrow

    Rae Ann 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()