close

Sarah Barrios & Eric Nam - Have We Met Before 中英歌詞

 

You sat down right at the corner of my table
你在我這桌子的角落坐下
I don't know what it is but I swear I'm feeling déjà vu
有種說不出來的感覺  但我發誓這讓我感到似曾相識
Black cup of coffee and a book you're skimming over
黑咖啡和你正在翻閱的書籍
You're a stranger but feel closer and when I'm looking at you
你只是個陌生人 但我凝視你時卻是如此熟悉


Swear I feel you in my memory
我發誓我在回憶中感覺到你的氣息
I think I've seen you in my dreams
我想我曾在夢裡遇見過你
Maybe you and I have history
也許我們以前早就認識過
But I don't think you know me
但我不覺得你會記得我


Have we met before?
我們曾見過面嗎
Maybe in another life I knew you
也許在另一個平行時空我認識你
Maybe if I try I'll see right through you
也許我嘗試後就會看見你的內心
And I'll remember who we were
那麼我將記起我們曾是什麼樣的關係
Have we met before?
我們曾見過面嗎
Maybe in another time I loved you
也許在另一個時空中我愛著你
Maybe you're the one that I would run to
也許你是那個唯一能讓我敞開心胸奔去的人
Don't know why it's all a blur
但不知道為何一切始終看似模糊
I think I know you
我想我認識你
I think I know you
我想我認得你


I sat down right at the corner of your table
我在你的桌邊坐下
For some reason, I thought maybe we had been right here before
有種莫名的原因  我想或許我們曾到過這裡
Can't concentrate, I just keep reading the same pages
我無法集中注意力  只是不停地閱讀書籍的同一頁
And I don't know how to say it but I wanna know you more
我也不知道該如何說出口  但我想要更了解你


Swear I feel you in my memory
我發誓我在回憶中感覺到你的氣息
I think I've seen you in my dreams
我想我曾在夢裡遇見過你
Maybe you and I have history
也許我們以前早就有交情
But I don't think you know me
但我不覺得你會記得我


Have we met before?
我們曾見過面嗎
Maybe in another life I knew you
也許在另一個平行時空我認識你
Maybe if I try I'll see right through you
也許我嘗試了就會看見你的內心
And I'll remember who we were
那麼我將記起我們曾是什麼樣的關係
Have we met before?
我們曾見過面嗎
Maybe in another time I loved you
也許在另一個時空中我愛著你
Maybe you're the one that I would run to
也許你是那個唯一能讓我敞開心胸奔去的人
Don't know why it's all a blur
但不知道為何一切始終看似模糊
I think I know you
我想我認識你
I think I know you
我想我認得你


Think I know you
我想我認識你
I think I know you
我想我認得你

 

若翻譯有錯誤歡迎留言告訴我^^

可轉載但請務必註明出處^^

 

arrow
arrow

    Rae Ann 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()