EwPRI8qU8AIgqCS

ROSÉ - Gone 中英歌詞

 

I thought that you remember 
我以為你還記得
but it seems that you forgot
但你似乎是忘了
It’s hard for me to blame you 
我很難去責怪你
when you were already lost oh yeah
當你早已迷失時
I’m tired of always waiting oh yeah yeah
我試著一直等待
I see you changed your number
我看見你換了號碼
That’s why you don’t get my calls
原來這就是為什麼你沒有接我的電話
I gave you all of me now you don’t 
我給你了所有
want to be involved oh yeah yeah
但你卻不想投入感情
I really gotta face it oh yeah yeah
我真的需要去面對


I just wanna be the one
我只是想要成為唯一
But to you we’re already done
但對你來說我們早已結束了
Tell me why’d you have to hit and run me
告訴我你為什麼要這樣對我
Now I’m all alone crying ugly
現在我獨自醜陋的哭泣
You broke my heart just for fun
你傷透了我的心只為了有趣
Took my love and just left me numb
帶走我的愛只讓我麻木
Now it’s 8 in the morning
現在是早上八點
Hate in the morning
討厭清晨
All because of you
全都因為你


Another story that’s sad and true 
另一個傷心卻是事實的故事
I can feel the pain can you
我可以感覺到痛苦 你可以嗎
You had to be the one to let me down 
你必須讓我失望
To color me blue
讓我蒙上憂鬱的藍色
Hate to see you with someone new
討厭看到你和其他不同的人在一起
I’ll put a curse on her and you
我會詛咒你和她
Ain’t no looking back 
不會回頭
now you’re dead and gone 
而你現在早已不在了
My love is gone too
我的愛也已消失了


All my love is gone
我的愛早已流失了
All my love is gone
我的愛早已流失了
All my love is gone
我的愛早已流失了
All my love is gone
我的愛早已流失了
Now you’re dead and gone
而你現在早已不在了


All my love is gone 
我的愛早已流失了
and the hate has grown
而厭惡早已增長
Standing all alone and 
獨自一人停佇
I’m searching for something
我在找尋些東西
But I can’t feel nothin’
但我感覺不到任何事物
I pack my bags and go
我收拾行李離開了


This don’t feel like home
這不像是家
Too much darkness for a rainbow
彩虹乘載了太多的陰影
I feel so used
感覺就像從前
How am I supposed to live without you
沒有你的話我怎麼生活
I refuse yeah
我拒絕


I just wanna be the one
我只是想要成為唯一
But to you we’re already done
但對你來說我們早已結束了
Tell me why’d you have to hit and run me
告訴我你為什麼要這樣對我
Now I’m all alone crying ugly
現在我獨自醜陋的哭泣
You broke my heart just for fun
你傷透了我的心只為了有趣
Took my love and just left me numb
帶走我的愛只讓我麻木
Now it’s 8 in the morning
現在是早上八點
Hate in the morning
討厭清晨
All because of you
全都因為你


Another story that’s sad and true 
另一個傷心卻是事實的故事
I can feel the pain can you
我可以感覺到痛苦 你可以嗎
You had to be the one to let me down 
你必須讓我失望
To color me blue
讓我蒙上憂鬱的藍色
Hate to see you with someone new
討厭看到你和其他不同的人在一起
I’ll put a curse on her and you
我會詛咒你和她
Ain’t no looking back 
不會回頭
now you’re dead and gone 
而你現在早已不在了
My love is gone too
我的愛也已消失了


All my love is gone
我的愛早已流失了
All my love is gone
我的愛早已流失了
All my love is gone
我的愛早已流失了
All my love is gone
我的愛早已流失了
Now you’re dead and gone
而你現在早已不在了

 

相關歌詞連結
ROSÉ - On The Ground 中英歌詞

若翻譯有錯誤歡迎留言告訴我^^
可轉載但請務必註明出處^^

arrow
arrow

    Rae Ann 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()